Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker

Translate

mercoledì 30 luglio 2014

MAIONEZA RAPIDA / MAIONESE VELOCE

 
ROMANA/ ITALIANO

Ingrediente / Ingredienti:
1 ou intreg / 1 uovo intero
1 varf de lingurita de sare / 1 punta di cucchiaino di sale
1 lingurita mustar / 1 cucchiaino senape
250 ml ulei de floarea soarelui / 250 ml. olio di girasole
sucul de la 1/2 lamaie / succo di mezzo limone

Cum se procedeaza / Procedimento:

Ingredientele trebuie sa aiba aceeasi temperatura( oul si uleiul). Eu am folosit un pahar inalt de plastic si mixerul vertical.

Am pus toate ingredientele in pahar, si am inceput sa mixez la viteza maxima cateva secunde ,dupa care am inceput sa misc in sus si in jos mixerul pana la incorporarea totala a uleiului. In cateva zeci de secunde maioneza capata consistenta. Gustati si adaugati ,dupa gust sare,piper ,suc de lamaie. Eu asa fac de ani de zile si mi-a iesit intotdeauna.
SFAT: nu folositi ulei de masline la aceasta reteta ,nu va iesi.

Gli ingredienti devono avere la stessa temperatura( l'olio e l'uovo ). Io ho usato un bicchiere di plastica ,alto e il frullatore verticale. Ho messo tutti gli ingredienti nel bicchiere , e poi ho iniziato a frullare a velocità massima ,dopo di chè ho iniziato a muoverlo in sù e in giù per inglobare tutto l'olio e la maionese diventi corposa. In una ventina di secondi ,la maionese e pronta. Assaggiate e aggiustate di sale,pepe o succo di limone. Io la faccio cosi da anni e la riuscita e garantita.
CONSIGLIO : non usate l'olio di oliva in questa ricetta ,non viene la maionese fatta cosi.

Nessun commento:

Posta un commento