Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker

Translate

lunedì 19 maggio 2014

BURGERI DE VITA / BURGERI DI MANZO


ROMANA
Aveam pofta de burgeri de casa si ne-am gandit sa facem intr-o duminica. As fi vrut sa fac eu si chiflele dar o sa le pregatesc pentru data viitoare ,acum le-am cumparat.
Ingrediente pentru 2 persoane mancacioase:
500 gr. carne extra de vita de cea mai buna calitate
cimbru proaspat tocat fin,cam 1 lingurita
1 catel de usturoi fara germenul intern ,tocat pasta
iarba-cepusoara sau chives ,tocata fin cam 2 linguri (daca n-aveti puneti ceapa verde)
1 lingura mustar bun ,de Dijon daca aveti
1 lingurita sos worchestersauce
1 lingura sos de soia
sare si piper mixt rasnite proaspat ,dupa gust
1 ou
Amestecati bine toate ingredientele in afara oului ,gustati si vedeti daca va place . Noi am pus carnea in frigider peste noapte sa se uniformizeze aromele. A doua zi amestecam cu oul si formam burgerii.
Ii coaceti ori pe gratar incins sau pe bistechiera pe ochiul de aragaz( ca noi) si-i condimentati cum va place.



 Noi am facut o maioneza rapida aromatizata cu lime si chives ,am taiat rosii ,castraveti si cateva inele de ceapa le-am caramelizat pe gratar...Le asamblati si mancati...si cu o bere rece ,daca aveti . Pofta mare!

ITALIANO
Avevo voglia di burgeri e abbiamo pensato di farli in casa ,speziati a nostro piacimento e sopratutto sapendo cosa c'è dentro.
Ingredienti per 2 persone affamate:
500 gr. macinato extra di scottona
1 cucchiaino di timo tritato fine
2 cucchiai erba cipollina tritata fine
1 cucchiaio senape di Digione
1 cucchiaino salsa worcester
1 cucchiaio salsa di soia
1 spicchio di aglio( senza il germe interno) schiacciato
sale,pepe appena macinati q. b.
1 uovo.
Mettete tutto in una scodella e mischiate tutto molto bene ,a parte l'uovo. Io ho messo il macinato condito nel frigo per una notte per amalgamarsi i sapori ,il giorno dopo ho aggiunto l'uovo e ho formato i burgeri. Cucinateli sulla griglia rovente o su una bistecchiera ( come noi) sul fornello. Conditeli come vi piace. Io ho preparato una maionese veloce condita con lime e erba cipollina ,ho messo  pomodori a fette ,cetrioli ,anelli di cipolla cotti sulla griglia.Ho usato dei panini comprati ,mesi 1 minuto sulla griglia. Con una birra fresca ,e stato un pranzo delizioso. Buon appetito!



Nessun commento:

Posta un commento